Με αυτό το intercooler μπορείτε να αυξήσετε την απόδοση των συντονισμένων ή
τούρμπο κινητήρων, γιατί μειώνοντας τη θερμοκρασία του παρεχόμενου αέρα, ψύχεται
και ο αέρας στον κινητήρα, γεγονός που αυξάνει την απόδοση. Για παράδειγμα, η
μείωση της θερμοκρασίας του αέρα φόρτισης κατά 10°C μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση
της απόδοσης κατά 3-6%. Ο ψύκτης αέρα φόρτισης διαθέτει είσοδο αέρα φόρτισης στο
σχέδιο Bar and Plate (τετράγωνο).
Επομένως, ένας μεγαλύτερος ενδιάμεσος
ψύκτης παίζει σημαντικό ρόλο για όσους θέλουν να αυξήσουν την απόδοση του
κινητήρα τους χωρίς να πιέζουν την κυλινδροκεφαλή και τις βαλβίδες ή - στη
χειρότερη περίπτωση - να αποφύγουν τη ζημιά του κινητήρα.
Ανάλογα με την
εξωτερική θερμοκρασία, ο αέρας φόρτισης μπορεί να ψυχθεί έως και 40-55°C (αύξηση
απόδοσης κατά 12 - 33%). Όσο υψηλότερη ανεβαίνει η πίεση φόρτισης, τόσο
υψηλότερη είναι η θερμοκρασία του αέρα φόρτισης και τόσο χαμηλότερη είναι η
πυκνότητα και η περιεκτικότητα σε οξυγόνο του αέρα - ως αποτέλεσμα: το ψυγείο
αέρα φόρτισης (intercooler ή LLK) εξουδετερώνει την ταχεία απώλεια απόδοσης.
Επομένως, το intercooler μας μειώνει τις υψηλές θερμοκρασίες που προκαλούνται
από τη φόρτιση. Λόγω του καλύτερου γεμίσματος, εξασφαλίζει περισσότερη ισχύ,
περισσότερη ροπή, υψηλότερη απόδοση, χαμηλότερη πίεση και επομένως χαμηλότερο
φορτίο υπερσυμπιεστή και λιγότερη θέρμανση του αέρα φόρτισης.
Ο ενδιάμεσος
ψύκτης αλουμινίου τοποθετείται απλά μεταξύ του υπερσυμπιεστή και του κινητήρα.
Έχει τις διαστάσεις: μήκος: 590 mm, πλάτος 295 mm και ύψος 76 mm.
Οι
συνδέσεις στα πλαϊνά είναι τέλεια συγκολλημένες και επομένως δεν μπορεί να
διαφύγει πίεση.
Λάβετε υπόψη ότι ο ενδιάμεσος ψύκτης δεν είναι εγκεκριμένος
για χρήση σε δημόσιους δρόμους, αλλά είναι κατάλληλος μόνο για χρήση σε
εκθεσιακά αυτοκίνητα και παρόμοια οχήματα.