Τόρνος Optimum TH 4210.
Σκληρυμένες και ρεκτιφιαρισμένες γλίστρες. Τύπος συγκράτησης τσοκ Camlock D1 ASA - 6". Εγγυημένη ακρίβεια λειτουργίας του άξονα με απόκλιση μικρότερη από 0,015 χιλιοστά. Βολάν με ρύθμιση 0,04 και 0,02mm. Τετραπλό εργαλειοδέτη Όλα τα σεπόρτ μπορούν να ρυθμιστούν με σφήνες. Το μικρό σεπόρτ μπορεί να περιστραφεί ± 90 °. Ομαλή λειτουργία χάρη στα ρεκτιφιαρισμένα και σκληρυμένα γρανάζια. Κιβώτιο ταχυτήτων κλειστού τύπου με σκληρυμένα και ρεκτιφιαρισμένα γρανάζια με λιπαινόμενα ρουλεμάν ακριβείας. Εγγυημένη ομοκεντρικότητα της πόντας του άξονα καλύτερη από 0,015 mm. Όλα τα μετρικά βήματα στην περιοχή από 0,2 έως 14 mm / στροφές και όλα τα σπειρώματα ιντσών στην περιοχή 72 - 2 pitch ανά ίντσα είναι ρυθμιζόμενα χωρίς αλλαγή γραναζιών. Ο κεντροφορέας μπορεί να μετατοπιστεί από ± 10 mm για κωνική τόρνευση. Γρήγορη, εύκολη και χωρίς εργαλεία σύσφιξη του κεντροφορέα μέσω ενός μοχλού σύσφιξης. Εναλλαγή αριστερής-δεξιάς περιστροφής. Διακόπτης εκτάκτου ανάγκης, διακόπτης προστασίας κινητήρα και κεντρικός διακόπτης που ασφαλίζει. Προστατευτικό για το τσοκ. Συσκευή διακοπής έκτακτης ανάγκης με χειριστήριο ποδιών. Δοχείο ψύξης με δείκτη και διαχωριστήρες λαδιού εύκολο στον καθαρισμό. Κρεβάτι με ραβδώσεις, σκληρυμένο με επαγωγή, ρεκτιφιαρισμένο από μαντέμι. Βάση μηχανήματος από μαντέμι. Πιστοποιητικό ελέγχου.
Παρελκόμενα: Τσοκ τόρνου Φ 250 mm τριών σιαγόνων Camlock DIN ISO 702-2 No. 5 Σταθερό καβαλέτο Φ 15 - 145 mm. Κινητό καβαλέτο Φ 10 - 75mm. Φωτιστικό LED. Αντάπτορας κώνου άξονα από MT 6 σε MT 4. Σταθερή πόντα ΜΤ 4. Σετ γραναζιών για την κοπή σπειρωμάτων. Τόρνος αρχικά γεμισμένος με λάδι υψηλής ποιότητας. Λειτουργικά εργαλεία.
Το ψηφιακό σύστημα που φαίνεται στην φωτογραφία δεν περιλαμβάνεται.